Re: SCSI Ultra i w góre - po co?

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 09:53:26 MET DST

Weź pod uwagę, że dyski SCSI to nie tylko serwery sieciowe, ale także
wydajne stacje robocze....... Poza tym, nikt nie powiedział, że w serwerku
musi być tylko jedna karta sieciowa. Ja mam 4 karty 100Mb, widziałem inne
konfiguracje, w których takich kart było i 10......... teraz policz sobie na
każdej karcie 20 końcówek z windowsami na przykład, i wszyscy pracują na
jednej bazie danych lub aplikacji, jeśli mamy do czynienia z serwerem
aplikacji.... Zwykłe IDE 66 zapychają się najdalej po kilku sekundach....
Pozdrawiam
Mariusz