ISA --> IDE

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 20:45:31 MET DST

Hi!
Mniej wiecej jak w temacie chodzi mi o to czy jest taki kontroler ktory
wlozony do slotu ISA daje mozliwosc podlaczenia urzadzenia IDE tzn
nagrywarka 4/4/32 a jezeli tak to gdzie to mozna kupic, jak to sie dokladnie
nazywa producent itp. Chodzi o to ze niepasuje mi zbytnio konfiguracja
nagrywarki na jednym kanale z dyskiem a niemam wolnego slotu PCI na
ewentualny kontroler wiec jezeli takie cos istnieje to moze ktos wie troche
wiecej na temat. Za wszelkie porady z gory thx.

--
hallucinogen_at_go2.pl
chlop_at_promail.pl