Re: Celeron II -- bezpieczna temperatura

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 00:21:15 MET DST

"Tomek Furtak" <furtakt_at_wizard.ae.krakow.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Podkrecilem Celerona II (fabrycznie 533 MHz) na 800 MHz (8x100). Jaka
> temperature procesora przy takiej operacji moge uznac za bezpieczna?
Moj
> wynik to 50 stopni C (mierzone nie za pomaca kabelka tylko przekazane
przez
> nozke procesora).

50C przy max obciazeniu to jeszcze nie tragedia - jezeli nie ma zwisow,
zwlaszcza ze do limitu zostalo Ci te dobre parenascie stopni. Pomysl
jednak ze za jakis czas moze sie trafic wyjatkowo upalny dzien, kiedy
sloneczko dobije Ci te pare kresek ;)
Of coz, wymiana radiatora na wiekszy(duzo wiekszy)+pasta
termoprzewodzaca miedzy proc a radiator, na to moze nowy wentylator(choc
z drugiej strony - zrob rachunek sumienia czy wolisz pare stopni
wiecej - czy huk rotorow w Twym skromnym zacisznym pokoju...). Jak masz
mozliwosc i srodki - zalatw sobie GoldenOrb1/2 - podobno hit sezonu w
branzy maniakow szybkosci ;)))

Teraz juz wiem na pewno: swiat JEST filmem porno.
"Microserfs" D.Coupland