Re: Ustawienia modemu

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 00:21:16 MET DST

"Piotr Pydych" <pydych_at_polbox.com> wrote in message
> Witam Grupowiczów!
>
> Czy ktoś wie może jak w modemie Zoltrix Spirit 56k (taki sobie
WinModem)
> zablokować możliwość łączenia się z prędkościami większymi od 33600
bps.
> Czyli innymi słowy zmusić modem do łączenia się z V.34+
>
> Ostatnio TePSA wprowadziła u mnie szybsze (56k) łącza, no i modemik od
> razu skwapliwie zaczął łączyć się na większych (średnio ok. 41300bps)
> prędkościach. Problem w tym, że rzeczywista wydajność takiego
połączenia
> wydaje się być gorsza od tego z prędkością 33600. Często następuje
no wlasnie - slowo klucz - wydaje sie
> zerwanie połączenia, częste są problemy z zalogowaniem - a to wszystko
> oprócz niższej wydajności owocuje też skutkani finansowymi.
ogolnie daj se troche siana, a gosciom troche czasu az dopracujom te
knyfiki o ktorych piszesz...oczywiscie ja bym ich jeszcze mobilizowal
mocno nalotami mailowymi - czesto dla swietego spokoju wczesniej to
zalatwia :)
a chwilowo poszukaj sobie info o komendach hayesa i o init-stringach -
na stronie zoltrixa jest olbrzymie faq na ten temat.

Teraz juz wiem na pewno: swiat JEST filmem porno.
"Microserfs" D.Coupland