Re: AMD czy nie

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 22:37:04 MET DST

On 2 Aug 2000 16:04:56 +0200, kac_13_at_poczta.onet.pl (KxC) wrote:

>Przepraszam że się wtrące chciałbym troszeczkę powiedzieć na temat BX
Prosze bardzo ... ale mogles troche przyciac posta na ktory
odpowiadales ...

>mniałem doczynienia z kilkoma płytami na BX głównie ABIT BE
>We wszystkich pojawiały się większe lub mniejsze problemy :
>1) Problem z kontrolerem UDMA 66 i dyskami Fujitsu
>jak ktoś uruchomi za pierwszym razem gratuluje
Fujtsu niestety nie, ale z tego co cztalem w readme.txt do nowego
BIOSU do HPT (chyba wersja 1.21) to bylo wyraznie napisane ze usuwa
problemy z dyskami Fujitsu ... po za tym HPT to nie BX ...

>2)Problemy z SB Livem i z Live Ware 3
>trzeba duuuużo zdrowia aby odpalić
To chyba jest jakis mit ;)))

>3)Problemy z TNT i poprawnym odświeżaniem ekranu
>na 4 starty 1 z nie poprawną obsługą sterów.
To naprawde dziwne, na moim BE6 mialem TNT1, TNT2, TNT2U, GFa DDR,
Virge 2MB, itp ... zero problemow ...

>Tak więc reasumując Osławiony BX i Abit dla mnie to przereklamowany wyrób
>z prostej przyczyny.....nie jest idealny
Tez myslalem tak przez chwile ... rzeczywiscie tak jak ktos mowil
kiedys na grupie ... instrukcja ... strona 1-4 wszystko wyjasnia ;))

>I mówienie o AMD lub Intelu jako lepszy gorszy jest bezsensu....
>ponieważ na sprawność całego systemu ma wpływ wiele jego elementów
>a nie tylko proc czy chip (które są ważne ale nie jedyne)
Przeciez dyskusje prowadzimy o calych platformach ... a mb, chipset i
procek to IMHO najwazniejsze elementy ... i o tym jest dyskusja ...

>Jak panowie wiedzą rónież na stabilność mają wpływ stery....i sam soft czy
>OS
Tak ... ale stery robia z reguly producenci sprzetu ...

>Tak więc bez sensu jest mowa o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad
>Wielkanocnymi
Dobrze ze jestem ateista ;)))

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179