Re: AMD czy nie

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 02:44:41 MET DST

On 1 Aug 2000 16:20:18 +0200, perun_at_kki.net.pl (Perun czyli Tomek)
wrote:

>Ja wiem jedno o Duronie. Na stronie www.pl.tomshardware.com sa takie
>testy ze jestem w szoku i nie wiem co na to powiedziec. Serwis wydaje
>sie najbardziej kompetentny z tych ktore widzialem w sieci. Jak ktos ze
>specjalistow moglby sie z nimi zapoznac i to jakos skomentowac to bylbym
>wdzieczny bo mam zamiar kupowac nowy komp i nie chce wtopic.

Trzeba tylko dodac ze Tom dostaje zawsze wybierane egzemplarze plyt
glownych, kart graficznych, procesorow (p3 coppermine z odblokowanym
mnoznikiem), itp ...
Test widzialem sposob podkrecania Durona tez ... super ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179