Re: AMD czy nie

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 02:43:33 MET DST

On Tue, 1 Aug 2000 19:51:11 +0200, "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>
wrote:

>Hehehehe...
To nie smieszne ... nie lubie wywalac kasy w bloto ... tylko nie wiem
kogo namowic na takiego kompa ?

>Płyty te lada chwila wejdą do produkcji, więc nie jest to aż tak odległe...
Konkretnie ? Tak jak V5 6000 ?

>Czemu od razu ASUS?
Bo to dobra firma, jedna z 2 dobrych ... tak samo Ty czepiales sie
ceny CUBX ... wiec prosze bardzo ...

>Nie koniecznie... jest jeszcze MSI, Abit, Gigabyte...
Abit jeszcze da rade, reszta juz klase nizej ...

>Chociażby na giełdzie na Batorego.
Aha ... to pewnie za rogiem ?

>A z FPU nie korzystasz?
Tez ... juz mowilem w czym ...

>Nie gram w Quake'i - więc nie potrafię precyzyjnie odpowiedzieć - pewnie też...
Bo masz AMD ?

>:-OOOO Ja też nie wiem dlaczego...
>Akurat w MAX'ie widać wybitnie przewagę Athlona (Durona z resztą też)
>nad PIII (dopiero dwuintelowe systemy są wstanie mu dorównać / przeskoczyć go)
Patrzylem na ta strone ktora poleciles ... system z Athlonem o
podobnej czest zegara do mojego z p3 jest o 10% szybszy ... a
kosztowal chyba z 300 zl wiecej ... QL ... nawet jak 200 zl to juz 15%
roznicy w cenie ...

>Na max'a można wykupić licencję nazwijmy to "studencką",
Ile kosztuje ?

>za którą dostaje się w pełni sprawny program, jednak nie uprawnia
>ona do zarabiania na nim. Poza tym - co tu ukrywać - są
>inne źródła skąd można dostać takie oprogramowanie.
Aha ... sprzet tez mozna kupowac kradziony ?

>Do prawdy? Przedyskutujmy tą kwestię na pl.comp.grafika.grafika3d
>jeśli nie zostaniesz wyśmiany, to zwrócę ci honor.
Nie jestem specem od 3D, ale mam takich znajomych i tylko jeden z nich
ma x86 ... i to w dodatku p3 ...

>Podsumowując końcówkę listu - zabrakło ci konkretnych argumentów
>więc czepiasz się z nienacka niewiadomo czego. Szkoda.
A Twoje argumenty ?
Ja mowilem ze intela podkrecasz bez problemow, ze BX jest mniej
problemowy niz VIA itp ... a Ty rzucasz tez ogolniki ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179