Re: projektowanie architektoniczne

Autor: Janusz (hudson_at_cad.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 23:52:46 MET DST

> jaki byscie proponowali procesor, a zwlaszcza jaka plyte
> znajomy zakupuje sprzet - bedzie to jego 1 komputer !!!
> nie bedzie na nim grac ani wykonywac skomplikowanych
> animacji, jednak maszyna powinna byc wydajna np. pod
> Archicadem, AutoCAD-em (glownie 2D) a przede wszystkim
> ma byc 100% stabilna !!!!
> na razie pewny jest zakup monitora 19 (21?) cali i conajmniej
> 128MB RAM, i plotera (conajmniej A2 - rowniez chetnie
> wyslucham sugestii)
> wiem ze z grafik dobra bedzie jakas Elsa, giercowe dopalacze
> odpadaja, plyta glowna Asusa albo innej dobrej f-my
> [...]

Czesc czesc :)

na architekturze luzy co ? wakacje hihi :)
powiem Ci tak....moj komp moze nie jest high-end obecnie
ale NIGDY mi sie nie wiesza jak sam czegos nie spapram,
NIE MAM zadnych problemow z kompatybilnscia sprzetu
a troche sie juz przez niego przewinelo - glownie od znajomych
do testowania....no a branza jak wiesz ta sama wiec moze
cos dobierzesz na dzien dzisiejszy (zaznaczam oczywiscie jak
zawsze - to moje osobiste doswiadczenia , ktos moze miec
inne zdanie - czlowiek uczy sie na bledach no i doswiadczeniach)

*Asus P2B na BX - mysle ze obok Abit'a Asus jest na pewno liderem
    nie polecam raczej plyt na i820 etc...zreszrta...cholera to wie co
    bedzie za rok...moze rambus'y beda tanie jak barszcz...a moze intel
    znajdzie jakies cudowne rozwiazanie na DDR...who knows?
   moze VIA....ale to juz musisz popytac grupowiczow
*ja mam PIII450 (@500) nie narzekam chociaz...:)....no wlasnie
  mialbym wiecej kasy to bym kupil plyte dwuproccesorowa bo
  skoro Twoj kumpel architekt to na pewno odpali cos 3D
  Mysle ze 'siedemsetki" juz dosc stanialy wiec albo cos takiego
  albo jakies dwa mocniejsze celerony
*ram ...nio....pecha ma :)..bo ja kupilem po przed krachem w
   singapurze...ale 128 MB to minimum dla niego - polecam 256
*monitor....napisalem dzis w jednym poscie nt. Philips'a....
  ja go mam i jestem happy...niemniej nie ma rozy bez kolcow
*grafika.....jesli chodzi o 2D..to ja bym bral Matroxa g400...serio..
  jakbym chcial pomyslec o 3D to albo creativa (wg.. 3dlabs ma
  niezle osiagi w aplikacjach 3d a nie tylko w grach)...else zas moze
  bedzie przerobic w jakis komkretny sposob na sterowniki z quadro :)
  co prawda proba ta z geforceI za bardzo sie nie powiodla bo ddr'r
  w ogole ponoc nie dzialaly etc...niemniej jest to pierwszy krok do
  hackowania kart przystepnych cenowo pod sterowniki i biosy kart
  z wyzszej polki cenowej
*cdrom...hick...niedawno bylo 32...40...48...50cos tam...:) crazy isn't it?
  ja bym bral LG lub TEAC;a
*hdd....coz....gigabajty tanieja jak barszcz...7200rpm sie nadaja
  tez na robienie jajek na bekonie.....ale chyba taki trend :)
  ja mam seagate i quantum...ten drugi cichszy i szybszy...podobno
  fujitsu tez niezle
*modulator....eee..khm....to nie Amiga :)))))....hmm...taka nostalgia :)

no to see you,
pozdrawiam poludnie i szanownych panow architektow

Janusz