projektowanie architektoniczne

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 16:45:20 MET DST

jaki byscie proponowali procesor, a zwlaszcza jaka plyte
znajomy zakupuje sprzet - bedzie to jego 1 komputer !!!
nie bedzie na nim grac ani wykonywac skomplikowanych
animacji, jednak maszyna powinna byc wydajna np. pod
Archicadem, AutoCAD-em (glownie 2D) a przede wszystkim
ma byc 100% stabilna !!!!
na razie pewny jest zakup monitora 19 (21?) cali i conajmniej
128MB RAM, i plotera (conajmniej A2 - rowniez chetnie
wyslucham sugestii)
wiem ze z grafik dobra bedzie jakas Elsa, giercowe dopalacze
odpadaja, plyta glowna Asusa albo innej dobrej f-my
tylko z jakim chipsetem ?? - no i jaki procek ??

potrzebuje tez adresow sklepow komputerowych w Bielsku-Bialej
chodzi o zakup i SOLIDNY SERVIS takiego sprzetu.....
chetnie tez poslucham ostrzezen o niekompetentnych sklepach....
do znajomego mam 1,5 godziny, a ja nie bede mial czasu jezdzic do niego
tam i nazad jak mu cos nie bedzie dzialac...

ZOMO