Re: AMD czy nie

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 10:38:56 MET DST

> Tak, i komp z k6-2 i ramem 100MHz ma predkosc podsystemu pamieci taka
> jak w plycie z TXem z magistrala 66 ... reszta jest szybsza nie
> przecze, ale mi akurat zalezalo bardzo na wydajnosci ramu i niestety
> amd i producenci chipsetow do niego sie nie popisali wtedy ...

Producenci chipset=F3w pod niego, a nie AMD.

> A czy nie smieszy Cie ze intelowski chipset z przed 2 lat ma ciagle
> najlepsza wydajnosc podsystemu pamieci (dla mnie to wazne dlatego to
> podkreslam) (...)

;-D Smiem twierdzic ze sie mylisz... (no chyba ze m=F3wisz jedynie
o chipsetach pod intela)
Tym bardziej smieszy mnie to, ze firma kt=F3ra raz potrafila zrobic
dobry chipset - nie potrafi zrobic tego po raz drugi...

> Ja to czytam ... jak na razie nic nie przemawia za tym zebym zmienial
> platforme intelowska na VIA czy AMD, bo zysku nie ma zadnego.

Skoro masz taka opinie, to widac nigdy nie pracowales
na komputerze z procesorem Athlon inside...

> A dobra plyta na BX (najlepsza na rynku) kosztuje podobnie co sredniej
> jakosci plyta pod Durona, p3 coppermine jest lekko drozszy, ale to ze
> podkreca sie z palca bez dlubania wkretakiem po procesorze to jego
> dosc wazna dla mnie zaleta ...

"lekko drozszy"?! Raczysz zartowac...
Z reszta Duron to odpowiedz na Celerona a nie PIII
a co do podkrecania... ehh... no comments.

> i to jest moje zdanie. Uzywam kompa do
> tego do czego mi sie podoba i akurat na tym polu AMD troche cieniuje.

Taaaa??? A do czego uzywasz jesli mozna zapytac?
Bo jakos nie moge sobie wyobrazic zastosowania w kt=F3rym Athlon
spisywal by sie gorzej od PIII o takim samym taktowaniu
(a w druga strone - jak najbardziej)
=20
> Mozliwe ze zmieni sie to w momencie wprowadzenia na rynek chipsetow z
> obslucha DDR ram ... wtedy zdecyduje sie pewnie na cos od VIA, chyba
> ze intel wykaze sie intel-igencja :)) i tez w koncu przestanie
> wspierac Rambus'y.

P=F3ki co intel wykazuje sie i(ntel)-gnorancja i nic nie wskazuje na to, =
zeby mialo
sie to zmienic w najblizszym czasie...

--=20
- - Tomasz Sopylo - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 airwolf_at_astercity.net airwolf_at_skrzydla.com
http://www.skrzydla.com http://latajace.skrzydla.com
- - UIN#: 2303703 - - - - - - - IRC: #lotnictwo - - -