Re: CO WYBRAĆ ?

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 02:49:22 MET DST

> Mam zamiar kupic nowy cdrom . Jaki jest dobry według was . Chce zeby
czytał
> wszystkie płyty brudne , porysowane , piraty .Jednym słowem wszystkie
..
> Słyszałem ze takim są Toshiba i TEAC . Co wy na to ?
No to kapke tytulem burzenia mitow groopy ;) (vide plextor i teac)
Ostatnio mialem okazje popracowac na slynnym Teac'u 532E przez pare
dni... nazwijmy to testem po latach :)
Otoz wiek mojej toshiby i tego teac'a sa zblizone - ok. 2lata
Co siem piknego okazalo?
No coz Teac mial niejakie problemy z odczytem paru najtanszych(czyli z
pewnoscia w Polsce najczesciej uzywanych ;))) )
CD-R'ow, CD-RW zdaje sie tez(choc tu mialem 2 takie same sztuki - wiec
test nie-pelny) - objawialo sie to m.in tym ze po wlozeniu plytki albo
straaasznieee dlugo(kilkadziesiat dekund) przygotowywal plytke, albo
doprowadzal m$ do zwieszki z powodu braku ochoty do czytania... plytki
oczywiscie bez ryski.
Udalo mu sie tez wywalic na oryginale ms-office(tloczonym), no z tym ze
plytka byla niezle podrapana, po malym czyszczeniu
plytki - z taka jakas niesmialoscia odczytal...
Toshiba(tez 2-latek) czyta to sobie of coz bez najmniejszego
zajakniecia.
Pewnie zaraz ktos tu wpadnie z /holy war mode ON... no tak ale w kazdym
innym tez mozna probowac czyscic optyke ;)
Sdroofko,

Teraz juz wiem na pewno: swiat JEST filmem porno.
"Microserfs" D.Coupland