Re: GeForce i hardware`owa dekompresja filmow DVD

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 02:49:23 MET DST

"Xaltuton" <demiurg__at_poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
GeForce'a.

> Bo teraz procesory sa na tyle mocne, ze spokojnie sobie radza
> i bez wspomagania.
eee...dzietam. Tzn. tak czy inaczej w jakims monitorze systemu powinno
spasc obciazenie proca.
A PowerDVD - rozne wersje roznie maja ;)
Tj. podobny problem mialem swego czasu z ati - po wlaczeniu kompensacji
zajetosc proca wzrastala/zaczynal szarpac, po wylaczeniu odwrotnie.
Pomogla - o ile pamietam - nowa wersja pdvd ;)
Czego i wam zycze!

Teraz juz wiem na pewno: swiat JEST filmem porno.
"Microserfs" D.Coupland