sprzet z USA

Autor: arasz_at_my-deja.com
Data: Mon 31 Jul 2000 - 04:03:02 MET DST

witam
Jestem teraz w Stanach i chcialbym
kupic tu troche sprzetu w celu upgrade'u
mojego komputera.
(konkretnie chcialem kupic dysk twardy,
procesor(jakis slaby PIII), nagrywarke)
Najbardziej zalezy mi na twardzielu.
na kolejnych odpowiednio mniej)

Niestety obawiam sie ze celnicy moga sie
przyczepic... Jak to jest z przewozeniem
tego typu rzeczy przez granice?
Poza tym czy sprzetowi moze zaszkodzic
przeswietlanie rentgenem?
(sprzet bede mial oczywiscie w bagazu podrecznym)
Jakie sa limity? (wartosc? w dolarach? zl?
ile wynosi clo? jakie konsekwencje mi graza?(konfiskata? brrr...)
Mysle ze przy przewozeniu twardziela da sie jeszcze
sciemniac, ze na nim sa efekty mojej pracy itp...ale
nie wiem czy to przejdzie)
Napiszcie najlepiej jakie Wy macie doswiadczenia.
TIA
a.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.