Re: Jaka karta dzwiekowa

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sat 29 Jul 2000 - 02:12:55 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 06:20:25 GMT, Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> wrote:
>Czeœć !
>
>Wszystko zależy jakš chesz mieć kartę ?
>
>1. Jezeli starczy Ci zwykła dwu-kanałowa karta dŸwiękowa o bardzo
>dobrej jakoœci dŸwięku to polecam SB128

No wlasnie, jak to jest z czysta jakoscia wavow (tzn mp3)? Nie mowie tu o
szumach, bo tych nie maja karty za 30zl. Chodzi mi o taka czystą jakość dźwięku,
poniewaz ma byc do niej podlaczony dobry sprzet, a konkretnie: pasmo
przenoszenia - czy da sie uslyszec 40-hercowe pomruki i 18-kHz soprany, rownosc
calego pasma (zeby nie bylo wiecej niz +/- 5db tak z 50-18) a przede wszystkim
roznorodnosc dzwieku - tzn. zeby skrzypce i gitara elektryczna mialy choc troche
inne brzminie wysokich tonow... (choc sluchajac cd-audio z cdromu jakosc jest
pod tym wzgledem doprawdy beznadziejna, a k. dzwiekowa nie moze miec chyba
lepszej jakosci niz cdrom?)
Marzy mi sie karta dzwiekowa ze wzmacniaczem opartym na lampach... (choc
musialaby kosztowac pare tys. zl)