Re: Bęben i Oki Page 4W

Autor: Dawid \ (progrocker_at_NOSPAMpriv4.onet.pl)
Data: Fri 28 Jul 2000 - 00:14:04 MET DST

Użytkownik Jack_Sky <downloadmaster_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:> Walnales sie troche w poprzednim poscie,
poniewaz to nie ja
> to napisalem ,tylko moj przedmowca ! Zacytowales jego tekst
> wczesniej piszac "uzytkownik Jack_Sky" :)

ale wydaje mi się (licząc ">", że zacytowałem dobrze) - zaś owo
"Jack_Sky" pojawiło się bo po prostu replyowałem na Twój post - jeśli
to kogoś zmyliło - przepraszam. Czasami cytuję "popredników", aby
osoba czytająca nie "traciła kontekstu", zwłaszcza, iż sam mam spore
problemy z synchronizacją usenetu - wpadam np. w połowie "drzewka" -
krtoś na coś odpowiada, nie cytując - czeski film ;) - podpiero po 2-3
dniach usilnego diciągania nagłówków załapuję się na początkowe
posty...

> A co do drukarki to dodam tylko ,ze beben powinien miec
> zywotnosc 10-ciu tonerow , tj. ok 10000 stron. Tak jak
> wczesniej wspominalem u mnie wysiadl on po 1500 stron...

u mnie po ok. 8-9 tys. bęben już po prostu rzęzi przy drukowaniu,
sypie tonerem jak młyn mąką... a to dlatego, że podchodzę do drukarki
bardzo "ekonomicznie" - otwieram "beczkę" na toner- wsypuję proszek
od xerokopiarki i... heja... mniejwięcej od 7000 stron - koszta
wydruku = koszta prądu ;) (toner mam za friko).

Grendel