Re: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Dawid \ (progrocker_at_NOSPAMpriv4.onet.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 23:47:55 MET DST

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Nie sądź innych według siebie.
> To, że Ty masz niskie morale i za pieniądze wymieniasz uczciwość
> nie znaczy, że każdy jest taki jak Ty.

ot, moralista się znalazł.... tak się śmiesznie składa, że praktycznie
jedynym "piractwem" jakie uprawiałem był remastering nagrań, które i
tak nigdy nie ujrzą światła dziennego, bo firmy macierzyste nie są
zainteresowane ich wydawaniem, a tak BTW: to do tego interesu tylko
dokładam, bo jeszcze się nie zdarzyło, abym za skopiowanie takiej
płyty wziął kasę - to czyste hobby.

Tak więc (po raz kolejny) trafiłeś kulą w płot - więc się odwal, bo
czytanie twoich postów nie sprawia mi już przyjemności i po kolejnej
próbie wywołania wojny wylądujesz w moim kill-file'u i po co ci to....

> gość pytał o nagrywarkę do użytku domowego a nie biznesu (legalnego
> czy nielegalnego) a do celów domowych głupotą jest kupowanie
> czegokolwiek droższego niż najtańsze.

śmiem się nie zgodzić.

> Zrozum Dawid - nie każdy człowiek jest złodziejem, tak jak ty...

za takie hasełko możemy się spotkać w sądzie - więc lepiej pilnuj
języka - nie żartuję

Grendel

EOT