Re: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 21:54:52 MET DST

"Dawid "Grendel" Krysiak" <progrocker_at_NOSPAMpriv4.onet.pl> wrote in message news:8lkigv$5kl$4_at_news.onet.pl...

> proponuję przeczytać innego mojego posta w tym temacie - teraz tylko
> na skróty....
>
> nie oszukiwałbym się, że nagrywarka będzie służyć tylko i wyłącznie do
> backupowania systemu, dokumentów napisanych w Wordzie, czy co tam
> jeszcze płodzisz przy użyciu komputera... apetyt rośnie w miarę
> jedzenia i kiedy pojawiają się "okazje" (a jak wiadomo 'okazja
> czyni...") to nagle się okazuje, że jednak przydaje się możliwość
> kopiowania płytek w locie, że przydaje się większa żywotność napędu,
> że przydają się te wszystkie słodkie pierdółki, które prowodują, że
> [...]

Nie sądź innych według siebie.
To, że Ty masz niskie morale i za pieniądze wymieniasz uczciwość
nie znaczy, że każdy jest taki jak Ty. Właśnie o to chodzi, że
gość pytał o nagrywarkę do użytku domowego a nie biznesu (legalnego
czy nielegalnego) a do celów domowych głupotą jest kupowanie
czegokolwiek droższego niż najtańsze.
Zrozum Dawid - nie każdy człowiek jest złodziejem, tak jak ty...