Re: AMD czy nie

Autor: Marcyn (marcyn_at_kopnet.gliwice.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 18:26:26 MET DST

> To podaj mi prosta metode na odblokowanie mnoznika w Duronie :)) I to
> nie wymagajaca zakupow za prawie 300 zl :)

no coz - kupic plyte ASUS lub w przyszlosci inna - lub miec szczescie do
egzemplarza, ktory chodzi bez zmiany mnoznika (to co C2) ...

> A czy ja twierdze ze Twoja? :)) Po prostu lubie ludzi kupujacych
> Athlona 700 i Vante do gier :))

e tam do gier ;))
a swoja droga Twoj przyklad (A700 i Vanta) - jest rzeczywiscie zabawny - no
ale coz i tacy ludzie sie zdarzaja hehe ;))

> Poszukalbym pelnej TNT2 16MB za ok. 400 zl

nie da rady:
TNT Vanta 16MB
TNT2 M64 32MB
s3 Trio 4MB :>>
Trident 4MB :>>>>
Savage4 16MB
Voodoo3 2000 16MB

z tego wybieraj - albo TNT2 M64, albo Voodoo - ale Voodoo jest o 100 drozsze
a poza tym ma 16-bit color - wole jednak 32-bit i rowniez duza szybkosc -
co daje mi TNT2 ;)

> Z tanich CD oczywiscie :)

oj nie tylko z tanich - np Kenwood 72 dla mnie odpada ...

> A zwrociles moze uwage na to ze udalo im sie odblokowac mnoznik? :)) W
> sumie taki drobiazg a jak wiele zmienia :)) Poza tym nie sugeruj sie
> tym ze te pare sztuk poszlo na 950 MHz. Ja znam pare C566 chodzacych
> na 950 co nie znaczy ze wszystkie da sie tak podkrecic

ok to moze tak:
1) prosze o dowod tego, iz wiecej C2 sie kreci niz Duron
2) pokaz mi plyte pod C2, ktora pozwala zmienic mnoznik (Duron jak wiesz
takie ma !)

nie da sie zaprzeczyc, iz majac dobra plyte pod Duronem - ma sie niebo w
gebie !
a z C2 tak latwo nie bedzie

PS ja nie mam nic do C2 to swietny proc - tyle, ze Duron jest lepszy...

> Zawsze najlepiej miec dobra plyte :)

no a jak ;))

> Pozdrowienia
>
> Vindex