Re: P3-650@910 + GF2 GTS@220/375 - TEST - dlugie!

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 14:10:55 MET DST

"Dentarg" <dentarg_at_freebsd.lublin.pl> wrote in message
> Nie do konca, bylo to walkowane juz 100 razy.
> Ja widze duza roznice miedzy 30, 60, 120 a 160 klatkami na sek. w
> Quake 1 ... powie Ci to tez kazdy Quaker ... nie chodzi o plynnosc
> samego obrazu, ale o czas reakcji na wykonany myszka ruch. Choc np 30
> fps to jednak obraz sie szerpie ... przy 60 tez ;))

Tak? Ho ho no no :-))) Wiesz co, bardzo chetnie bym Ciebie posadzil przed
czterema komputerami i po kolei kazal okreslic ile gierka FPS'ow wyciaga na
kazdym z nim - ciekaw jestem jakbys wypadl ;-))) Moge sie zalozyc ze sie
pogubisz...

> Moze jeszcze powiesz ze pracujac przy monitorze 60 Hz nie widzisz ze
> obraz miga ? Ja widze nawet do 85 Hz, jak i wiekszosc moich znajomych,
> choc to troche inny temat, ale idea podobna ...

Wlasnie to juz jest zupelnie co innego i nie ma nawet co porownywac FPS'ow
do Hz (wiedzialem ze ktos jednak o to zahaczy ;)

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl