Re: AMD czy nie

Autor: Marcyn (marcyn_at_kopnet.gliwice.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 15:04:29 MET DST

> Oj tak. C566 kosztuje zwykle tyle samo co Duron 600 - a C566_at_900 jest
> jednak ciut szybszy od Durona 600 :)

oj NIE !
dlaczego C2 krecisz a Durona nie ??? - to nie fair !
jak juz porownaj te same czestotliwosci !

> Wystarczyla mi cena :)

;)

> Drogawo ...

moze troszke - ale pamietaj to sklep !

> Taaaa ....

moja wina ?? - pamietaj, ze mam zlozyc za 5000 caly sprzet - co bys lepszego
tu wsadzil ?
Voodoo ?? - absolutnie, TNT2 - za droga, o GF nie wspomne :(

> Taaaa ....

tez nie moja wina :( - mialem do wyboru MSI oraz Gigabyte (mATX, 3xPCI,
.... - a ta ma 6x ! - poza tym znacznie lepsza - wiec na to, ze jest karta
da sie przymknac oko - szczegolnie, ze mozna ja wylaczyc i wsadzic np
Live! - coz zycie jest trudne ;) )

> Chyba jedyna rzecz ktora bym mogl kupic :)

nie dziwie sie ;) - wszak to KROL :>

> Jassssssne :)))

oj TAK ! - na 5 roznych niezaleznych testow przeprowadzanych przez osoby
pokroju Tomasa z Tom's Hardware - KAZDY TO POTWIERDZA !!
i nie kluc sie ! - naprawde nie masz racji - przyznaj to choc raz !

oczywiscie najlepiej w tym przypadku miec dobra plyte (np ASUSka A7V)

> Pozdrowienia
>
> Vindex

alez ja Cie rowniez serdecznie pozdrawiam ;)
Marcyn