Re: Ratunku coś się do mnie PODPIĘŁO

Autor: Boli (boli_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 15:09:00 MET DST

> Czy te logi pojawiaja ci sie jak jestes podlaczony do netu - pewnie tak
> Wiec moze masz Trojana lub jeden z programow z takim koniem ...
> Na ostatnim krazku chipa lub pc worda jest programink znajdujacy
> te badziewia i spis programow ktore po zainstalowaniu w systemie
> i podlaczeniu do internetu wysylaja wszystko o twoim kompie i programach
> zainstalowanych na dysku

Brrrr, aż ciarki przechodzą. Puściłem sobie szukanie w rejestrze ciągu run i
runonce bo gdzieś wyczytałem że tam przeważnie siedzą takie cuda i znalazło mi
tam właśnie odwołanie co tego cracka o którym pisałem wcześniej, więc ten wpis
wywaliłem ale potem, po przeładowaniu nadal jakieś dziwne adresy się pojawiały.
Może to jeszcze w innym miejscu siedzi ?
A nie pamiętasz nazwy tego programiku ? Ja ostatnio mam coś co się zwie Antispy
ale on nic nowego już nie znajduje.

Dzięki
Pozdrawiam
Artur