Re: IBM to "badziew"

Autor: Darc (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 13:58:11 MET DST

Użytkownik "Marcin Lepiarz" <lepiarz_at_elf.ii.uj.edu.pl> napisał w wiadomości

> "pryzma" <pryzma_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> skakać
> >

> fakt, ja tez oram na IBMie juz niezly kawal czasu i ze wszystkich dyskow
> jakie mialem lub jakich uzywalem nie korzystalem z lepszego; nie
zamienilbym
> IBMa na zaden inny - przykre doswiadczenie to jeszcze nie regula
>
> pozdrowienia
bez ciach
Czesc jutro jade na urlop !!!!!! wreszcie
W serwerze mam na razie 2 szt IBM rewelacja, a sa intensywnie eksploatowane,
w paru workststionach tez sa IBMy o - slownie zero problemow, inne
workstationy - dominuja Quantumy sredniosc, ale idiotoodporne, 2 padly, w
swoim poligonowym mam Barracude - grzeje sie niemilosiernie, w domu jakiegos
medalista 20 GB sredniosc