Odp: Czarnobyl

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 10:35:39 MET DST

Jeżeli włożysz do płyty walnięty BIOS to jak ona ma się niby uruchomić ?
Chyba że nie jest walnięty...

A taką usługę realizowaną w ten bądź inny sposób (programowanie BIOSA np na
programatorze) to my wykonujemy za 50 + VAT - te 250 to kusząca propozycja
ale nie sądzę iż wielu ludzi byłoby aż tak naiwnych - w końcu nowa płyta to
jakieś 400 do góry złotych i jest NOWA, jest gwarancja i jest rachunek

Użytkownik Lukasz Jaworski <ender_at_rpg.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:opnqns4ngb5evo2vfsjmq0n0fjbvnrdni9_at_4ax.com...
> On Mon, 24 Jul 2000 15:59:04 GMT, "LEON" <barnow_at_viper.pl> wrote:
> [ciach]
OK!