Odp: Drodzy Rosyjscy Przyjaciele

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 10:35:45 MET DST

Teraz juz wiem dlaczego nie nalezy pisac dlugich listów - w deszczowy dzien
nie chce sie ich czytac

Ponadto, z powodu deszczowego dnia - mniemam, wciaz nie wiem jaki problem z
komputerem mial ten gosc ...

Użytkownik boukun <boukun_at_t-online.de> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:397FEAFB.ED60A1D6_at_t-online.de...