Odp: HIS kontra ISDN

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 10:35:42 MET DST

ISDN ma dwie wady:
- płacisz za impulsy - ale te 85 zł to nowum pierwsze słyszę i pytam czy to
potwierdzone ?
- jak jedziesz 128 to masz obie linie zajęte - nikt do ciebie i ty do nikogo
nie zadzwonisz - co prawda po kanale D idzie do Ciebie Info że ktoś dzwoni
lecz nie wiem czy istniejące urzadzenia są to w stanie należycie
zinterpretować i zwolnić jeden kanał - mówimy o sytuacji praktycznej a nie
otym co piszą w ulotkach reklamowych. Innymi słowy czy ktoś z grupowiczów
skonfigurował swojego ISDN aby tak właśnie działał ?

Wady HIS'a
- Nie wiadomo kiedy tak naprawdę wejdzie w życie np u nas na Opolszczyźnie
to paranoja totalna - Telekompromitacja czeka aż będzie iluś tam chętnych -
chętni nic nie robią tylko czekają aż TPSA uruchomi usługę...
- wysoki koszt początkowy (ok 1000 zł).

Użytkownik Beer <beer_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:397F682D.83E94949_at_poland.com...