Re: Jaka karta dzwiekowa

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Thu 27 Jul 2000 - 10:13:17 MET DST

Mogę Tobie na te pytanie odpowiedzieć ponieważ sam kupiłem taką kartę
(wersja Pro z wyjściem cyfrowym - optycznym) :)

Jak na razie karta nie sprawia żadnych problmemów , ale nalezy zgrać z
sieci jak najnowsze sterowniki (te dostarczane z kartą muzyczną są
bardzo stare).

Sprawdzalem ją w wielu grach i nie miałem żadnych probelmów.

Karta poprowanie działała w DS3D , A3d 1.0 i Eax1.0 i 2.0.

Karta ta jest według mnie bardzo ciekawą alternatywą dla SBLive.
Oferuje porównywalnej jakości dźwięk przestrzenny za mniejsze pieniądze.

Sterowniki do DOS , WIN95/98 i Win2000 oczywiście są dostępne :)

http://www.aopen.com.tw/tech/download/sound/aw744.htm

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Sent via Deja.com http://www.deja.com/