Re: Norton Commander - dlugie nazwy plikow.

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 02:41:56 MET DST

Użytkownik "Marek Sidor" <Marek_Sidor_at_mp.pl> napisał w wiadomości

> Witam ponownie.
> Za wszystkie odpowiedzi b.dziekuje, ale moze bylem za malo precyzyjny.
> Chodzi mi
> o program ,ktorego moglbym uzywac pod DOSem ( bez windy) do przenoszenia z
> partycji
> na partycje, lub z CDR na HDD, pliki i katalogi widowsowe o dlugich
> nazwach, np. Program Files .
> Mam po prostu na CDR mam kopie wszystkiego tego co po swiezej instalacji
> windowsa pojawia sie na
> twardym dysku, i teraz po format c: , chce to wszystko przeniesc pod DOSem
> zpowrotem na czysciutka
> [...]
Takich zabawek raczej w ręku nie miałem, ale pomysł mam: Tiramisu. Po
skopiowaniu plików (w pure DOS oczywiście) sporządza plik tekstowy z długimi
nazwami, na podstawie którego - już spod Windows - automatycznie je
odtworzy. Ale on Ci CDR-a nie obsłuży...
A czemu nie zarchiwizujesz całej partycji z czystą instalką na CD-ka, np.
Norton Ghostem? Możesz sobie nawet ją skompresować...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki