Re: Norton Commander - dlugie nazwy plikow.

Autor: Marek Sidor (Marek_Sidor_at_mp.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 18:36:45 MET DST

>+ Witam.
>
> Przenieść się na inny program -:)
> Aczkolwiek widziałem tu przeciwników, osobiście uważam
> że Windows Commander (www.ghisler.com) z umięjętnością
> łączenia "zdolności" NC z exploderem (tylko trzeba sobie
> przełączyć obsługę myszki z "NC" na "Windows" !) to
> jest właściwe narzędzie... (dla jasności: rozkazy NC
> wydaję zawsze skrótami klawiszowymi...)

> Wzajemnie - Gotfryd

Witam ponownie.
Za wszystkie odpowiedzi b.dziekuje, ale moze bylem za malo precyzyjny.
Chodzi mi
o program ,ktorego moglbym uzywac pod DOSem ( bez windy) do przenoszenia z
partycji
na partycje, lub z CDR na HDD, pliki i katalogi widowsowe o dlugich
nazwach, np. Program Files .
Mam po prostu na CDR mam kopie wszystkiego tego co po swiezej instalacji
windowsa pojawia sie na
twardym dysku, i teraz po format c: , chce to wszystko przeniesc pod DOSem
zpowrotem na czysciutka
partycje.Chce w ten sposob oszczedzic sobie czas na ponowne instalowanie
kart rozszerzen,konfiguracje
ulubionych kolorow,czcionek i tapet.
 A moze inne pomysly?

--