Re: Nowy bug w Outlooku - samo sciagniecie e-mail moze sformatowac dysk

Autor: bobyx_at_kki.net.pl
Data: Thu 27 Jul 2000 - 00:26:32 MET DST

On Sat, 22 Jul 2000 20:06:50 GMT, "Milo" <milo_ja_at_priv1.onet.pl>
wrote:

>Marek Pieróg <markos_at_pt.lu> wrote in message
>>
>Mam pytanko:
>Wile sie slyszy o tych bledach z przepelnieniem bufora, ale czy to ktos
>wogole wykorzystal, czy tez to tylko "mozliwosc"?
>Zreszta dziwia mnie tego typu bledy. Przecierz projektujac alpikacje wiemy
>jaki mamy bufor, ew. jaki alaokujemy, co sobie gdzies zapisujemy. Do pisania
>poza bufor po prostu nie doposzczamu. Czemu wciaz pojawiaja sie tak trywialne
>bledy?
nie sa az takie trywialne, glownie chodzi o male bufory tworzone na
stosie procesora (w zmiennych automatycznych) gdzie latwo zamazac
adres powrotu z procedury....
ponoc w programie Write tez jest tego typu blad przy otwieraniu plikow
rtf

---
BobyX
bobyx_at_kki.net.pl