Hibernate?

Autor: Pepe (piotr_b_at_astercity.net)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 00:21:46 MET DST

Witam moze mial ktos z tym do czynienia jest to zarowno w win98 jak i me ale
mimo to ze probuje to wywolac to komputer mi jakby na moment usypia i sam
sie budzi kolega mowil mi ze to bardzo fajna sprawa i mu dziala podejzewam
ze to sprawa obudowy - oryginalnej(lepszej) u niego Compaq - obudowa albo
zasilacz ma podobno jeszcze do plyty glownej podpiete kabelki tzn oprocz
tych do diod i guzikow.
Aha jeszcze jedno mam BE6-2 z hpt370 dma100 i jak probuje standby to pisze
ze kontroler hpt370 nie moze przejsc w standby pisalem do Abita ale glucho a
ciekaw jestem czy cos da sie z tym zrobic?
Pozdro
Pepe