Re: Nowy bug w Outlooku - samo sciagniecie e-mail moze sformatowac dysk

Autor: Milo (milo_ja_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 22:06:50 MET DST

Marek Pieróg <markos_at_pt.lu> wrote in message

> Mam nieodparte wrazenie, ze w tym przypadku moze pomoc tylko formatowanie
> nadawcy tego posta.
> NTG
> Rozumiem ze mamy teraz cholerna mode na wirusy i kazdy nowy bakcyl po Love
> Letter musi zdobyc zanteresowanie, ale ludzie zlitujcie sie - naprawde nie
> musze ja i inni czytac tego wszedzie.
> Tylko ze niestety to fakt ze blad taki istnieje ponoc cos z przepelnieniem
> buffora - ulubione miejsce poszukiwaczy bledow.
> Ponoc problem zalatwia wersja 5.01 SP 1, ale i tak nic nie da nam pewnego
> zabezpieczenia ( no moze poza format c: /u ;p )
> [...]
Mam pytanko:
Wile sie slyszy o tych bledach z przepelnieniem bufora, ale czy to ktos
wogole wykorzystal, czy tez to tylko "mozliwosc"?
Zreszta dziwia mnie tego typu bledy. Przecierz projektujac alpikacje wiemy
jaki mamy bufor, ew. jaki alaokujemy, co sobie gdzies zapisujemy. Do pisania
poza bufor po prostu nie doposzczamu. Czemu wciaz pojawiaja sie tak trywialne
bledy?

--
Milo
milo_ja_at_priv1.onet.pl