Re: AMD czy nie

Autor: Radosław Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 22:13:51 MET DST

Użytkownik "Glina" <glina_at_promail.pl> napisał w wiadomości

> O przyklad nietrudno. Minely czasy celerona1 gdzie wydajnosc rownala sie
tej
> z p2. Duron i Cel2 sa wyraznie wolniejsze od swoich starszych braci.

Tyle, ze roznica miedzy szybkoscia Athlona a Durona jest znacznie mniejsza
niz w parze Cel2-p3. I co oznacza wyraznie wolniejsze? 10% wolniejsze? 20%?

> To samo moglbym powiedziec tobie .. co innego sa ceny w usa a ceny w
polsce
> . Durona jeszcze bardzo trudno znalezc i wcale nie jest on tani.
Oj Glina brniesz jeszcze dalej;)) Chyba nie szukales zbyt dokladnie, bo ja
jakims (zapewne;) cudem znam kilka firm, ktore Durona sprzedaja, ba jest
nawet na gieldzie. A co do ceny- strzeliles kula w plot, Durona sprzedaja
juz po 390 zl netto;) Chyba mamy rozna definicje pojecia drogo :DDD

> Liczy sie bezproblemowosc , chociaz rozumiem ze minely juz czasy ze na
amde
> polowa gier nie chodzila
Oswiec mnie kiedy to bylo?:)

>to jednak zdazaja sie klopoty z amd i agp (a
> przynajmniej byly wczesniej z geforcem ...)
Ale skad pewnosc, ze te problemy sa wynikiem bledu w chipsecie, a nie w
Geforce? Pytanie dodatkowe- czy miales kiedys procka AMD na chipsecie Via?
Bo powtarzasz dosc obiegowe opinie?:)

> . Oczywiscie do rozwiazania
> programowo , tylko poco ?!

???? Nie rozumiem o co Ci chodzi? Ze zainstalowanie SP to taki problem? Moze
to problem przeczytac instrukcje, ale ja nie zatracilem tej umiejetnosci i
nie mam z tym zestawem problemow:). Instalka windy to kilka godzin roboty, a
przeznaczenie 2 min na Via 4n1 to taki problem?

> mowilem tu raczej o podkrecalnosci ;)
Nie wiedzialem, ze komputery kupuje sie dla podkrecania;)))
pozdrawiam
R.T