Re: AMD czy nie

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 23:36:54 MET DST

On Wed, 26 Jul 2000 14:25:10 +0200, "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>
wrote:

>A więc Duron.

Watpie :)

> O ile w grach prędkość obu tych systemów będzie w zasadzie
>porównywalna, o tyle w przypadku aplikacji mocno wykorzystujących koprocesor
>(np. renderowanie grafiki 3D) Duron będzie znacząco szybszy.

Za to w wypadku pracy w NT czy w2k bedzie wolniejszy. Podobnie w
wypadku programow korzystajacych z cache'a - a takich w grafice 2D
jest znacznie wiecej niz korzystajacych z koprocesora

>Poza tym Duron to nowocześniejszy procesor - no i oczywiście TAŃSZY.

Nowoczesniejszy? To bardzo wzgledne pojecie.

>Więc chyba jasne jest że _DURON_ to ten słuszny wybór :-)

Powiedzmy :) Na pewno tanszy - ale nie powiedzialbym zeby lepszy

Pozdrowienia

Vindex