Nowy bug w Outlooku - samo sciagniecie e-mail moze sformatowac dysk

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 11:44:12 MET DST

> Twój problem.
Nie mam tutaj nic ciekawego. :)

> Jak rozumiem, to sa takie zabezpieczenia `z pudelka'? Wkladasz kompakt,
> klikasz dwa razy i jesteś bezpieczny? Nie wiem czemu, ale jakoś nie wierzę
> skuteczność takich metod.
I słusznie. :)

> Niektóre systemy mają jakoś mniej dziur od innych. A o dziurach
> pozwalających zrobić całemu systemowi kuku pod takim VMS-em na przykład
nie
> słyszałem.
> No to jak z tymi dziurami?
Hm... VMS powiadasz...
Bugatti i Zaporożec... Hm...
Dziury są, były i będą. :)

> A mowilem, ze nie wierze w te zabespieczenia?
Nie przeszkadza mi. :)
Lubię zwierzęta. :) :)

> Za jakiś czas pewnie świat obiegnie informacja (którą Expert zapewne pośle
> na wszystkie grupy), że grasuje nowy wirus, który formatuje dyski w
trakcie
> ściągania z dysku. I wtedy sie zastanowisz jeszcze raz nad tym, co tutaj
> napisałeś.

Nie rozumiem. :)

> A ja będę się śmiał i śmiał....
Pisałem już -- tu nie ma niczego ciekawego. :)
To komp doświadczalny. :)
I kilka ,,zapasowych" dysków ,,przypadkiem"
gotowych do odpałki. :)
Dziury, poprzez które jestem namacywany
istnieją w IE; trudno je zalepić ogniościanką,
czy Cassandrą. :)
Interesuję się czymś innym, niż produkcja uszczelek okiennych. :)

> PS. A może tak nauczysz się cytować?
A po co?
Umiem.
Jakbym Ci podesłał niektóre ,,listy miłosne" do
panienek -- nabrałbyś do mnie ,,szacunku". :)

Codziennie dostaję masę listów i (prawie) na każdy odpowiadam.
Pisanie nie sprawia mi kłopotu. :)

Co to FUT?

Lc.