Program bardzo pilnie poszukiwany

Autor: Katarzyna Krajewska (cathia_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 01:36:09 MET DST

Czy ktos z grupowiczow moglby mi wskazac program
(ewentualnie jakis pakiet programow), w ktorym
moglbym skozystac z:
- jednej spojnej ksiazki adresowej (fax, e-mail z Outlook Express albo z
innego),
  korespondencja seryjna (z Worda 2000), etykiety adresowe (tez z Worda
2000),
- wspolpraca ksiazki adresowej z programem do wysylania faxow korzystajac
  z tej jednej ksiazki adresowej, a nie z jakis wynalazkow w Outlook 2000,
- automatyczne identyfikowanie faxow i e-mail przychodzacych przez
  porownanie z istniejacymi wpisami w ksiazce adresowej,
- historia kontaktow z osoba/firma wpisana w ksiazce adresowej,
  tzn po kliknieciu kontaktu w ksiazce wyswietlaja sie faxy i e-maile
  wyslane i otrzymane.

Pytanie zadaje po wielodniowych bojach z outlook'iem 2000
- to tak kobylasty program, ze tam wyslanie czegokolwiek
w przewdywalny sposob przekracza chyba moje mozliwosci, kurde...
Moze ewentualnie jakies miejsce w sieci, gdzie inni rozwiazali juz
opisane przeze mnie problemy?

Czekam niecierpliwie na wszelkie wskazowki...

Dzieki z gory, WItold Krajewski