Re: Duron i VIA KT133

Autor: Marcyn (marcyn_at_kopnet.gliwice.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 22:51:23 MET DST

> Cześć !

witam

> Chciałbym kupić komputer z Duronem/Thunderbirdem, płytą główną VIA KT133,
> Geforce 2 GTS, 128 MB RAM 133 MHz i SB Live! VE.

i bardzo dobrze ;) - dzisiaj podobny sprzet zlozylem i do tej pory jestem
pod wrazeniem

> Wiem jednak, ze niektórzy mają problem z chipsetem na KX. Sam mam teraz
K6-2
> 300 na MVP3 i choć chodzi to stabilnie, to uruchomienie trybu DMA dla DVD
> Pioneer 103S kończy się niepowodzeniem. Komputer zawiesza się losowo przy
> odczycie danych z DVD. Nie pomogło ani upgrade BIOSu, nowy firmware do DVD
> ani ServicePack VIA.

no coz z tego co wiem w przypadku Durona nie ma takich problemow - ale sam
tego niezdarzylem sprawdzic - natomiast osoba posiadajaca juz Durona jakis
czas oraz GeForce - na moje pytanie (wlasnie w sprawie AMD + TNT)
odpowiedziala: BEZ PROBLEMU - CHULA, ZE AZ MILO - i tu np wynik testu w
3dmark2000 ma okolo 6000

PS osobiscie mam Celerona - bo sprzed skladalem komus innemu ( :<<<< ) to
smialo polecam Durona - zapowietrzysz sie ;)

> Pozdrawiam!

no ja rowniez
pa