Odp: Duron i VIA KT133

Autor: Andish (izykand_at_kki.net.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 09:55:12 MET DST

Na jakiej plycie zlozyles Durona? Na Gigabycie 7ZM? O ilw iwem ona nie
pozwala go krecic, a niejaki ASUS A7V pozwala zrobic z Durona 600 -setki
900- setke. Tyle ze chyba jescze w Polsce nie ma tych Asusow.
Andrzej

Użytkownik Marcyn <marcyn_at_kopnet.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8lkulh$363$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> witam

KT133,

> i bardzo dobrze ;) - dzisiaj podobny sprzet zlozylem i do tej pory jestem
> pod wrazeniem

> K6-2
DVD
DVD