Duron i VIA KT133

Autor: Robo (rrosi_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 21:00:31 MET DST

Cześć !

Chciałbym kupić komputer z Duronem/Thunderbirdem, płytą główną VIA KT133,
Geforce 2 GTS, 128 MB RAM 133 MHz i SB Live! VE.

Wiem jednak, ze niektórzy mają problem z chipsetem na KX. Sam mam teraz K6-2
300 na MVP3 i choć chodzi to stabilnie, to uruchomienie trybu DMA dla DVD
Pioneer 103S kończy się niepowodzeniem. Komputer zawiesza się losowo przy
odczycie danych z DVD. Nie pomogło ani upgrade BIOSu, nowy firmware do DVD
ani ServicePack VIA.

Stąd pytanie: jak dobrać pamięci by system chodził stabilnie na chipsecie
KT133 oraz czy nie będzie kłopotów z DVD w trybie DMA.
A może lepiej wybrać droższą konfigurację Pentium III EB i chipset i815E ?

Byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki !

Pozdrawiam!

--
e-mail:  rrosi_at_polbox.com