Re: Kto zna fajne serwery IRC ? (krociutkie ;p)

Autor: Vax (vax_at_ircx.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 10:28:15 MET DST

"Marek Pieróg" <pierog_at_village.uunet.lu> wrote in message

no nie... przepraszam, nie moglem sie jednak "powstrzymac" :)

1)
> Dobrze przepraszam styczen 2000 nie grudzien 1999. Wielka roznica 10 dni w
> ta czy w ta
2)
> 70 czy 80 co mnnie obchodzi kiedy robili ta maszyne unixowa na ktora sie
tak
> wlamales ku podziwu swiata
3) unixowe, czy VMS'owe... dla Ciebie _zadna_ roznica, oba systemy masz
"opanowane"
w _rownym_ (hehe) stopniu

...coz to jest, 10 czy 30 dni w ta, czy w tamta....
...coz to jest 10 czy 20 lat w ta czy w tamta
...coz to jest jeden, czy drugi system.... (VMS, Unix)
...coz to jest 15 czy 150 userow na sieci ircd.pl... (celowo zawyzone)
...coz to jest 140 czy 250 userow na innej sieci? (celowo zanizone)
...coz to jest 6 czy 80 kanalow...

ale za to jak fajnie wyglada, prawda?
niemal tak, jakby autor wiedzial o czym pisze, powolywal
sie na daty, rozmowy, archiwa, byl taki rzetelny, ze "ach"...
"25 lipca 1989 prawnik z Bostonu, John Smith, wyslal
na newsy "interpretacje na jezyk polski" tego postu,
oraz przeslal na podane konto $5 po czym wygral w loterii
$2 532 167, 54 - jego sasiad, James Brown,
z zawodu mechanik samochodowy, nie zrobil tego,
i nastepnego dnia spadl mu na glowe meteoryt...
(jak podaje Boston Street News z dnia 27 lipca 89,
strona 9, oraz potwierdza Hildegarda Homolkova,
z zawodu praczka, naoczny swiadek)"
jakie to qrde _wiarygodne_ ... sa daty (no to co, ze moze
"troche" niedokladne"?), nazwiska (niewazne, ze moze
w "nieco" innym brzmieniu), gazeta (log) (niewazne, ze
nikomu nie bedzie sie chcialo sprawdzac, autor
z ochota dostarczy "autentyczne ksero"), nawet kwota
(to nic, ze wyssana z palca).
Ale _jak_brzmi_!!!
Znacznie lepiej niz:
"Ktos gdzies chyba wyslal,
byc moze cos wygral, inny nie, i podobno
cos mu gdzies spadlo, wiec wyslij mi kase,
i zrob malego spama, bo _nigdy_nic_nie_wiadomo_"

A i tak wiadomo, ze _obie_ informacje sa g... warte,
tyle, ze komus sie wydaje, iz jest tak "chytry", ze przebiegle
zonglujac "faktami" wyda sie innym "frajerom" przekonujacy.

Czy Ty koles czasem nie obrazasz grupowiczow
niejawnie traktujac ich jak pol-idiotow i pociskajac
takie "pseudofakty", ktore, jak sadzisz, kupia, jesli
tylko okrasisz je "wiarygodnymi danymi"?
Moze ograniczysz sie do "interpretowania na jezyk polski"
wylacznie tego, czego jestes pewien - ok, wiem, ze nie mozesz,
bo o czym bys pisal....

v.