Odp: Nowy bug w Outlooku - samo sciagniecie e-mail moze sformatowac dysk

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 01:48:00 MET DST

Hm...
Widzę ze smutkiem, że moje żarty są nadal zbyt cienkie...

Robię co mogę, aby (będąc żartami) trafiały do najbardziej
opancerzonych głów, ale... widać (na załączonym) staram się zbyt słabo...

Niemożliwe -- przymiotnik... Piszemy łącznie. :)

Czytam może i wolniej, niż piszę -- ale jednak czytam dość dokładnie. :)
Myślę może i ,,trochę" szybko -- ale (chyba) też dość dokładnie. :)
Lc. :)