Re: Karta ATI Rage Fury Pro VIVO 32MB - opinie ?

Autor: Darbakan (darbakan_at_hotmail.com)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 00:46:42 MET DST

Witam.

Dłubię przy tej karcie już od miesiąca.
Najwyższa rozdzielczość bez przeplotu linii, którą udało mi się wydusić
podczas łapania obrazu to 384x288. Powyżej 288 linii jest już przeplot.
Może to się zmieni, lecz zależy to wyłącznie od widzimisię producenta wobec
nowszych sterowników.
Obraz wyświetlany na bieżąco na całym ekranie 800x600 (więcej nie
próbowałem - ekran 15") nie ma przeplotu .
Trudno mi ocenić jakość obrazu 2D bo nie pracuję w DTP.
Dla moich celów wystarcza aż nadto.
Gry 3D ?
Zapomniałem o nich gdy kupiłem tę kartę. Jej funkcje wideo pochłonęły mnie
na dobre. Procka mam PII233_at_300 więc nie mogę zapisywać bezpośrednio do MPEG
bo za słaby. Ale radzę sobie tak:
Łapię do VCR-2 (plik do 4 GB = ok. 150 minut 384x288) a następnie
konwertuję VirtualDub'em do DivX.
Twój proc będzie lepszy bo specyfikacja ATI dla MPEG-2 z MPEG layer 2 audio
mówi o PIII500.
Trzymaj się.

Użytkownik "Marcin Szydłowski" <mszydlo_at_prointer.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Zastanawiam sie nad zmiana obecnej karty graficznej (Creative Savage4 32MB
> AGP), i zaciekawila mnie karta ATI Rage Fury Pro VIVO 32MB. Czytalem o
niej
> calkiem pochlebne opinie, ale jak jest w rzeczywistosci? Chodzi mi glownie
> jakosc obrazu 2D, wydajnosc w grach 3D (ale nie jest glowny decydent, nie
> jestem zawodowym graczem a Quake to nie moja ulubiona gra), dekompresja
DVD