Karta ATI Rage Fury Pro VIVO 32MB - opinie ?

Autor: Marcin Szydłowski (mszydlo_at_prointer.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 19:47:07 MET DST

Witam
Zastanawiam sie nad zmiana obecnej karty graficznej (Creative Savage4 32MB
AGP), i zaciekawila mnie karta ATI Rage Fury Pro VIVO 32MB. Czytalem o niej
calkiem pochlebne opinie, ale jak jest w rzeczywistosci? Chodzi mi glownie o
jakosc obrazu 2D, wydajnosc w grach 3D (ale nie jest glowny decydent, nie
jestem zawodowym graczem a Quake to nie moja ulubiona gra), dekompresja DVD
i, najwazniesze, jakosc i wydajnosc zgrywanych filmow video. Podobno karta
ma mozliwosc nagrywania w MPEG1 i MPEG2, jak to rzeczywiscie wyglada?
Moja maszyna to Celeron 400_at_500, Abit BE6, 64MB PC100 SDRAM, HDD 13GB
Fujitsu 7200RPM UDMA/66.
Z gory dzieki za posty

Pozdr

Marcin