Re: CDRW: mp3 to audio

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 04:03:07 MET DST

"Bartek Wasiel" <bewu_at_ecom.com.pl> wrote in message

 przyspieszenie całej operacji, tylko z niewiadomych przyczyn już dwukrotnie
> nagrałem sobie puste pliki (spowodowane złą dekompresją z mp3 na wav).
Hi!
Ja tez nagralem sobie raz plytke w WinOnCd, gdzie teoretycznie scieszki
audio byly ale calkowicie gluche i doszedlem do wniosku ze niekture programy
kompresujace do mp3 robia to jakos tak ze WinOnCd niepotrafi zdekompresowac
poprawnie. Wiec zrobilem troche testow.
1. Pliki wejsciowe *.mp3 kodowane kodekiem Lame z Cdex.exe bitrate VBR i do
nagrywania uzylem
WinOnCd 3.7 - wynikiem tego byla calkowita cisza scieszek audio!!!!!
Nero 5.0 - nagralo sie dobrze
Adaptec Easy CD Creator 4 - rownierz ok.
2. Pliki kodowane kodekiem Xinga z Audiocatalista 2.1 w VBR
wszystkie programy nagraly ok.
3. Pliki wejsciowe *.mp3 kodowane kodekiem Lame bitrate stale 128
wszystkie programy nagraly ok.
Wiec moj wniosek ze WinOnCd niepotrafi sobie poradzic z dekompresja mp3
zakodowanych w VBR przez kodek Lame a to jest moj ulubiony program do
nagrywania. Gdyby ktos chcial to moge mu podeslac prubke tego mp3,
gwarantuje ze WinOnCd sobie z tym nieporadzi :-((((.
Oczywiscie ze nagrywanie z plikow wav to strata czasu a nawet przesada,
jest w koncu tyle programow ktore robia to prosto z mp3.