Re: HPT 370 czy ktos wie?

Autor: Luka Vandergaart (nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 18:46:50 MET DST

-~*Krzysztof Pralat*~- <da whatever>

>Mam Abit BE6 II ver. 1.2, na ktorym jest zamontowany HPT 370. Bios
>kontrolera ma wersje 0.98b, czyli jak mniemam jest to BETA! Na stronie
>HighPoint Tech dowiedzialem sie, ze ten chip obsluguje RAID 0, 1, 0+1.
>Niestety zarowno na stronie jak i na cd dolaczanym do plyty glownej nie
>ma _ZADNYCH_ sterownikow, czy programow do obslugi RAIDa!!! Podobnie
>sprawa sie ma w ustawieniach w biosie HPT (vide HPT 366).
>Czy ktos wie troche wiecej na temat kiedy te sterowniki sie pokaza, oraz
>kiedy bedzie nowy bios do HPT?

No to przepisze czesc mojego postu z b3d:

Poniewaz kontroler HPT370 obsluguje tryby RAID [0/1] a w wersji SV biosu
ABita nadal tego trybu ani widu ani slychu pozwolilem sobie wymienic bios
do HPT na zdecydowanie nowszy (1.0.0622) ;) Pod tym adresem jest dostepny
zmodyfikowany biosik SV z biosem od HotRod 100Pro:
ftp://asco.dhs.org/pub/Driver/Bios/ABIT/BE6-II%201.2/Bepsv_rd.zip

Do obslugi bedziecie potrzebowali jeszcze nowszych sterow do HPT, ktore
znajduja sie tu: ftp://asco.dhs.org/pub/Driver/MB/Hpt370/

Wszelkie komentarze na temat wydajnosci/mirroringu mile widziane.

P.S. Oczywiscie nie biore odpowiedzialnosci za to, ze komus komp juz nie
wystartowal czy tez juz nie wykrywa dyskow a tym bardziej za utrate
danych itp. - robicie to na wlasna odpowiedzialnosc. (podpowiem wam, ze
mi startuje, dysk wykrywa a utraty danych nie zaliczylem ;>)

P.S.2. Sprawdzalem RAID 1 - dziala.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."