Re: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 17:14:01 MET DST

Dawid "Grendel" Krysiak <progrocker_at_priv4.onet.pl> w artykule news:8lerho$t6o$4_at_news.onet.pl pisze...

> "American technology is the best in the world..."
>
> kolega się za dużo amerykańskiej propagandy nasłuchał... ;)

Technologia jest japońska lub koreańska lub jeszcze inna...
Nikt tu nie pisał o amerykańskiej technologii. Przynajmniej ja nie.
Ja pisałem o warunkach panujących na amerykańskim RYNKU.
To jest rynek konsumenta a nie producenta - tu się bubli nie sprzedaje.
A jak się sprzedaje to szybko się idzie z torbami... trudne życie!

I to nie jest propaganda tylko jestem naocznym świadkiem tego
co się dzieje mieszkając w USA od ponad dwu lat... rozumiesz?