Re: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Dawid \ (progrocker_at_NOSPAMpriv4.onet.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 11:08:38 MET DST

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Nikt tu nie pisał o amerykańskiej technologii.

znów nie łapiesz... to hasełko jest takim synonimem debilizmu
amerykańskiego, który objawia się gdy np. przedstawiciel
amerykańskiego przemysłu zbrojeniowego pojawia się w Polsce i próbuje
nam wcisnąć jakiś sprzęt z demobilu po cenie nowego ;)

> Przynajmniej ja nie.
> Ja pisałem o warunkach panujących na amerykańskim RYNKU.
> To jest rynek konsumenta a nie producenta - tu się bubli nie
sprzedaje.
> A jak się sprzedaje to szybko się idzie z torbami...

tak... do innego miasta, by dalej ładować frajerów....

> I to nie jest propaganda tylko jestem naocznym świadkiem tego
> co się dzieje mieszkając w USA od ponad dwu lat... rozumiesz?

oj wiele właśnie zrozumiałem.... ;P

Grendel