Re: Cos do newsow

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 17:21:41 MET DST

Hawk <hawkey_at_priv4.onet.pl> w artykule news:8jlkns8rgvjln7cm4cf3ts4kelk81dhcub_at_4ax.com pisze...

> Na szczescie nie. :-)
> Nienawidze jak najnowsze watki mam na gorze. To kompletnie bez sensu.

Pytający właśnie taką kolejność chciał uzyskać.
Według Ciebie bez sensu natomiast według niego jak najbardziej...
I ja również w ten sposób sortuję - dlaczego bez sensu?
To jedynie słuszne sortowanie news - nowe rzeczy na poczatku,
gotowe do czytania :-))))

> Przy sortowaniu wg daty mozesz sobie wybrac jaka chcesz kolejnosc.

Ale bez wątkowania, a to już się do niczego nie nadaje.

Ustaw sobie poza tym czytnik (jeśli się da ustawić) bo kaszanisz ogony.