Re: jak wyciszyc spirita ?

Autor: ArtureS (ArtureSz_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 22:10:34 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----

>czesc! czy mozna wyciszyc spirita i cobre bez przelaczania zworki. chodzi o
>to ze przy minimalnym polozeniu suwaka glosnosci modem dalej ryczy jak
>oszalaly.

Czesc!
Mam modem Zoltrix 56K SPIRIT i kiedy go kupilem mialem taki problem.
Po skonfigurowaniu Dial-Up, ustawieniu suwaka glosnosci na minimum i tak
slychac bylo ten koszmarny dzwiek laczenia. Doszedlem do tego ze wlasciwie
suwaki sa dwa (!!!). Jeden to:
Start -> Ustawienia -> Panel Sterowania -> Modemy

Wybierasz swoj model i Wlasciwosci i masz suwak glosnosci. I u mnie ten
suwak jest do kitu.
Odpowiedni suwak jest w:
Start -> Programy -> Akcesoria -> Komunikacja -> Dial-Up Networking

Zaznaczasz polaczenie z netem, spod prawego przycisku myszy wybierz
wlasciwosci, na
zakladce "Polacz uzywajac" masz swoj modem wiec wybierasz "Konfiguruj". I
tamtym
suwakiem ustawiasz naprawde glosnosc modemu. Dotyczy to Spiryta ale moze
takze
innych modemow.
Staralem sie pisac tak aby zrozumial poczatkujacy. Mam nadzieje ze nikt sie
nie obrazi.

Zycze powodzenia.