Re: Pytanie o HP DJ 710C ..

Autor: Paweł Chałczyński (chalczyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 23:06:51 MET DST

Grzegorz Szczepanski <grzesiek_at_intertele.pl> napisal:

> Witam..
> Mam okazje kupic uzywana drukarke DJ 710C, ale niewiele o niej wiem..
> Moze ktos z czytajacych liste jej uzywa ? Jak wrazenia? Jak z kosztami
> eksploatacji ? Zaznaczam ze mam zamiar drukowac raczej tekst, nie grafike
..

Nie drukuje pod czystym dosem, klopoty z drukowaniem sieciowym (da sie
rozwiazac).
Co do kosztow eksploatacji, to chyba przy drukarakch atramentowych nic
tanszego sie juz nie wymysli (mozna co najwyzej tusz samemu napelniac - 4
razy taniej wychodzi)
Do drukowania od czasu do czasu nadaje sie w zupelnosci, to tekstu tym
bardziej, choc na papierze fotograficznym zdjecia tez wychodza calkiem
niezle. Jesli mialbym kupowac dzis jakas drukarke to bylby to juz napewno
lepszy model ale jesli mozesz ja kupic taniej niz w sklepie, nie
przeszkadzaja ci wady i nie potrzebujesz niczego lepszego to chyba bedzie to
dobry wybor

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_z.pl - ICQ 4289653