Pytanie o HP DJ 710C ..

Autor: Grzegorz Szczepanski (grzesiek_at_intertele.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 19:28:49 MET DST

Witam..
Mam okazje kupic uzywana drukarke DJ 710C, ale niewiele o niej wiem..
Moze ktos z czytajacych liste jej uzywa ? Jak wrazenia? Jak z kosztami
eksploatacji ? Zaznaczam ze mam zamiar drukowac raczej tekst, nie grafike ..
pozdrawiam i z gory dziekuje

--
  Grzegorz Szczepanski  <grzesiek_at_intertele.pl>

  All we see or seem ..  Is but a dream within a dream